میتوتروپین Mitotropin


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 / 1 / 1391
بازدید : 796
نویسنده : امیر مستور

در سال های اخیر بازار داغ و پر فروش مکمل های چربی سوز و کاهش وزن در تمام مناطق جهان دید کمپانی های بزرگ تولید مکمل های ورزشی را به خود جلب کرده و راه توسعه این شاخه از مکمل های ورزشی را هموار و جذاب ساخته است .
ترکیب فعلی میتوتروپین ثبت شده سال 2008 میلادی است و همواره در طول این چند سال که مکمل مذکور به بازار معرفی شده  نام آن در رده های بالای مکمل های چربی سوز قرار داشته و تا کنون هم وجود دارد .
در اوایل معرفی این مکمل  قیمت بالای آن باعث شد تا استقبال درخور و شایسه ای از آن نشود اما با طی شدن چندین سال کمپانی گاسپاری که بنیانگذار این چربی سوز است با تلاش های فراوان توانست که قیمت آن را در سطحی قرار دهد تا همه ورزشکاران بتوانند طعم شیرین تاثیرگذاری آن را بچشند . ما هم با عنوان سایت بادی شاپ و مکمل برتر مطالب حال حاضر منتشر شده در فضای اینترنت و نشریات مربوط در کشورمان را کافی ندانسته و در پی آن شده ایم تا مطالب جامع تر و کامل تری از فواید استفاده این مکمل را منتشر و در اختیار شما فارسی زبانان برای اولین بار قرار دهیم .

تفاوت میتوتروپین Mitotropin با رقبا ؟
اکثر مکمل های چربی سوز که از تکنولوژی یا علم قدیمی تری برای ارائه جدول ارزش غذایی استفاده می کنند ، حفظ عضله را فراموش کرده و تنها به فکر کاهش حجم چربی ها و دفع آنها از بدن شدند تا در نگاه عموم مصرف کنندگان که فقط بفکر کاهش وزن هستند نه چربی سوزی بیشتر بدرخشند .
اما میتوتروپین  Mitotropin هدف دیگری دارد . هدف میتو کاهش چشمگیر چربی ها و تفکیک عضلات ، بدون کاهش حجم خشک عضلات و کاهش کیفیت عضلات است و بدون اغرار هم به این هدف دست یافته است . این هدف باعث شده تا بدنسازانی که در دوره آماده سازی برای مسابقات  هستند هم به مصرف این مکمل در ماههای اول تفکیک عضلات روی بیاورند .

ترکیبات Mitotropin ؟
این بخش از معرفی Mitotropin از 5 قسمت مهم تشکیل شده است :

1- ویتامین و مواد معدنی
مقدار مناسب 5IU   ویتامین E  که تاثیرات مناسب آن در افزایش کیفیت پوست اثبات شده است . ویتامین E  باعث افزایش شاداپی پوست و کاهش میزان لک ها ، چروک ها و ترک هایی می شود که از کاهش وزن بوجود می آیند . سدیم  ، منیزیم ، سلولوز ، کروسکارمیوز ، استاریک اسید ، سیلیکون و ... از مواد موجود در این قسمت هستند .

2- حمله به استحکامات چربی ها
میتوتروپین با Methylselenocysteine  به جداسازی چربی ها از همه که در بعضی مواقع به چربی های قهوه ای تبدیل می شوند کمک می کند و از درون چربی ها را ضعیف کرده و آماده جداسازی می کند .



3- مرحله هم و جلوگیری از افزایش چربی ها
میتوتروپین با بهرهگیری از علوم قدیمی و مواد اولیه تهیه شده از طبیعت و ترکیب آنها با تعدادی از آمینو های شناخته شده در چربی سوزی مثل الکارنیتین و ال تیرونین باعث می شود که چربی هایی که بر اثر فعالیت و ورزش های هموازی از بافت اصلی جداشده و به خون انتقال پیدا نی کنند به این مواد چسبیده و به غدد میتوکندری برای سوخت و ساز هدایت شوند .

4- خاصیت ترموفونیک thermophoric
این قسمت از میتو درواقع تحریک کننده هایی هستند که با ترکیب شدن با چربی ها آنها را برای سوخت و ساز کامل می کنند .  کافئین از موادی است که با جذب به چربی ها آنها را به قند تبدیل می کند و اگر فعالیت ورزشی مثل تمرینات هوازی در برنامه فرد ورزشکار قرار بگیرد چربی ها به سوخت بدن تبدیل می شوند .

5- افزایش قدرت سوخت ساز
حالا که در 4 بخش پوست شاداب  چربی ها از هم جدا و با مواد محرک تحریک و به غدد میتوکندری هدایت شدند ، این غدد هم باید قدرت بگیرند تا چربی ها را بصورت کامل از بدن حذف کنند . خوب میتو به فکر چاره بوده و با ترکیب چند آمینو مانند ال تورین به این عمل کمک بسزایی می کند .

بسته بندی فیزیکی :
میتوتروپین تنها در بسته بندی های 180 قرصی ارائه شده و به همراه 8 کپسول آبی که بعد از اتمام 180 قرص برای دفع آب های اضافه از بدن استفاده می شود ارائه شده .


همچنین در بسته بندی جعبه ای این مکمل که در تصویری می بینید یک کتابچه که حاوی اطلاعات بسیار مفید برای چربی سوزی به همراه برنامه تمرین و روش صحیح استفاده از این مکمل است قرار گرفته است . قرص های این مکمل زرد رنگ بوده و کلمه MITO  روی آن حک شده است که قرص ها در طرف دیگر با یک خط از وسط به دو نیم می شوند .
روش جعبه این مکمل برچسب دو بعدی و برجسته با حرف G چسبانده شده است . تاریخ زمان استفاده و سریال این مکمل  هم روی جعبه در زیر و هم روی برچسب قوطی حک شده است .

قیمت ایم مکمل در فروشگاه اینرنتی بادی شاپ و مکمل برتر بین 55 تا60 هزار تومان قید شده است .


قیمت برای مصرف کننده در این لحظه 60000 تومان

  منبع بادی شاپ
هرگونه کپی برداری بدون ذکر نام منبع مجاز نمی باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت بزرگ پرورش اندام خوش امدید.

به نظرشما بهترین بدنساز از بین این بدنسایزان چه کسی است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرورش اندام و آدرس amt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 205
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 44538
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین



* * *
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

RSS

Powered By
loxblog.Com